Sunday, May 16, 2010

Rindu Yang Sering Bertandang ...


Rindu ini sering bertandang & aku sentiasa gelisah tatkala bersua dengannya. Apakah senyuman atau tangisan yang perlu aku hulurkan kepadanya tatkala ia menyapa & menghulurkan tangannya untuk berjabat denganku?

Hati ini dilanda kesedihan & sebuah kepiluan yang amat kelam tatkala merinduinya. Apakah aku bisa menghentikan kunjungan rindu ini agar hatiku ini sentiasa tenang melalui hari2 yang bertandang kelak?

Pagi ini rindu bertandang sepertimana hari2 yang lepas. Aku sentiasa gelisah! Terasa diri ini bagaikan dihimpit sesuatu yang amat besar, berat & gelap ... Apakah yang perlu aku lakukan untuk melepaskan rindu ini pergi?? Tidak mungkin aku bisa untuk melupakan dia. Dia pemilik senyuman yang amat cantik ....

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Blogger templates