Saturday, October 1, 2011

KLMU 1


KLMU tetap dihati aku buat selama-lamanya, disanalah tempat bermulanya kenangan yang akan aku ingati buat selama-lamanya. Di KLMU inilah tempat aku bertemu dan disini jugalah tempat aku berpisah dengan rakan-rakan aku, semuanya disebabkan KLMU itu sendiri yang membuatkan pelajar-pelajar mereka lari meninggalkan KLMU ..


PV12 Danau Kota

Di sinilah hostel aku, diblok A-26-01. Tempat yang disediakan oleh KLMU memang best. First time aku berjumpa dengan rakan serumah aku pada 27 November 2010 dan kenangan pertama tu masih lagi segar diingatan aku dan aku akui sememangnya aku amat merindui saat bersama-sama dengan mereka dahulu. 

Amir, Stanis, Ah Kaw, Wan, Zul, dan Aizat. Mereka inilah rakan serumah aku yang pertama sekali, kenangan  bersama-sama dengan mereka semua memang best gila. Kami mengharungi masalah bersama, bertahan bersama dengan perangai jiran bawah yang suka melawat kami pada waktu malam dengan singlet dan boxers ..






Dia ingat kami bayar sewa guna duit bapak dia, senang-senang je dia duk merayau dalam bilik-bilik kami  ..

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Blogger templates