Friday, March 2, 2012

File Dalam Thumb Drive Hilang?

Numos Hidden File Tool 1.2.3.4

Kali ni aku nak kongsi satu software yang bernama Numos Hidden File Tool 1.2.3.4. Untuk pengetahuan korang, software diciptakan untuk menimbulkan balik file-file yang telah tersorok disebabkan virus. Tentu ada diantara korang semua yang pernah terkena, aku pun pernah terkena pada tahun lepas di KLMU.

Kebiasaannya ketara sekali dapat dilihat adalah pada thumb drive, dimana tiba-tiba file korang yang terdapat didalam thumb drive secara tiba-tiba hilang, kosong dan wujud pula file yang lain dan apabila korang lihat pada properties, used space korang masih ada, so kegunaan software ini adalah untuk menimbulkan balik file korang yang terhidden itu.

Cara menggunakan software ini, korang just copy atau cut software ini ketempat yang bermasalah seperti ke dalam thum drive dan klip je dan ni link untuk korang download .

Macam biasa kegunaannya atas tanggungjawab korang sendiri. Walaupun aku yang buat tapi aku tetap tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kerosokan jika ianya berlaku disebabkan software ni ...

4 comments:

PCL said...

gud info nih, pcl kureng sket bab2 software nih..

Fadzmie said...

Aku godek2 blog ko bro, aku rasa ko memang ada bakat nak buka tech blog ni. Good luck! ;)

Tengku Faisal said...

@[PCL] Thanks, sudi masuk blog ni ..

Tengku Faisal said...

@Fadzmie Mohammad Thanks sudi godek2 blog ni, ada cita2 gak tapi kene banyak belajar lagi, tapi u punya blog memang best la ...

Post a Comment

Powered by Blogger.

Blogger templates