Tuesday, November 29, 2011

Tidur & Mimpi* ...

Tidurku tanpa mimpi ..

Mimpi*, aku rasa dah agak lama aku tidur tanpa mimpi, kadang-kadang tu rasa macam tiada perasaan pulak, seperti hati tanpa cinta dan tidur tanpa mimpi ..

Aku ingat last aku mimpi, aku selamatkan seekor kucing dari dipatuk oleh seekor ular tedung, aku lari je kemana pasti ular tu ikut, aku lompat atas atap rumah pun ular tu tetap ikut, aku terbang pun ular tu tetap ikut dan last2 terkejut dari tidur ..

Aku pun tak tahu apa maksud dari mimpi tu tapi selepas mimpi tu, aku lupalah berapa lama selepas mimpi tu, aku ada berjumpa dengan seseorang dan seingat aku, aku sentiasa tolong dia, berkorban demi dia dan aku sanggup berlelah demi dia dan termasuklah tolong dia dalam hal yang besar, kiranya aku berani buat berani tanggunglah ..

Dan apa yang tak bestnya, aku tidak dihargai ...


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Blogger templates