Tuesday, August 2, 2011

'A' Keduaku ..


Hadirnya kau, memberikan aku satu semangat yang baru, mengukirkan kembali sebuah senyuman dan melupakan aku kepada kisah silam yang lepas.

Namun, kehadiran kau bukan hanya untuk itu sahaja. Kau membawa sama kekesalan, membuatkan aku terus berharap didalam soalan yang telah terjawab. Bagaimanakah lagi harus aku lakukan untuk menghilangkan halangan yang tersedia kekal wujud ini?

Aku merasakan keperitan ini melebihi kisah silam yang lepas. Kau tahu aku mengharapkan kau dan segalanya telah aku luahkan, namun tiada sedikit pun sambungan cerita darimu. Cerita dan kata-katamu hanya sama dan tidak sedikit pun penghargaan dan penggetian yang ikhlas dari kau kepadaku ...

Mungkin, aku hanyalah sandaran bagimu ...

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Blogger templates